آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 17957
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

نسخه دوم یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند. DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد.
تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.

 

dirt2 downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2

 

dvd دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3

 

dvd دانلود بازی Dirt 3 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Dirt 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

 

dirt showdown pc cover small دانلود بازی DiRT: Showdown برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

 

aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

 

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس