آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 17954
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

| نسخه نهایی و معتبر FLT ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Prototype 2 دانلود بازي Prototype 2 براي PC

 

dvd دانلود بازي Prototype 2 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Prototype 2 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها


 

همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد.
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟


 

نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت
 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

red faction armagdon دانلود بازی استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon 2011 XBOX360

 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی فوق العاده استثنایی و مهیج Red Faction: Armageddon که به تازگی برای کنسول XBOX منتشر شده.

همانند سایر نسخه‌های قبلی این سری، بستر عنوان جدید نیز سیاره مریخ است. رخدادها در سال ۲۱۷۰ میلادی به وقوع می‌پیوندد که این یعنی ۴۵ سال بعد از اتفاقات Red Faction: Guerrilla. به یاد داریم که بعد از اتمام نسخه سوم، سطح سیاره مریخ بعد از برخورد ناگهانی با یک شهاب سنگ ناشناخته و آسمانی غیر قابل سکونت شد. حیات این سیاره همانند زمین توسط وجود اکسیژن و شرایط آب و هوایی مساعد فراهم شده بود و هنگامی که این تعادل و آثار حیات و زندگی ویران شد سبب به هم خوردن جو اتمسفر توسط طوفا‌نها و رعد و برق‌های سهمگین و در نهایت موجب غرق شدن سیاره در بحرانی عظیم گردید. در این شرایط کلونی‌های مهاجرین مجبور به فرار به سمت راه‌های زیر زمینی مریخ شده و مشغول ساختن یک شبکه از غارهای قابل اقامت در زیر سطوح سیاره شدند.

بازی در ابتدا بعد از جابجایی مکان زیرزمین‌ها آغاز شده و توسط Darius Mason نوه قهرمان انقلابی مریخ یعنی Alec Mason و همچنین Samanya فردی که در نسخه قبلی شخصیت اصلی بود، دنبال می‌شود. او فعالیت‌ها و تجارت‌های پرمنفعتی را در منطقه باستیون به انجام رسانیده است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به احداث گذرگاه‌ها و اقامتگاه‌های زیرزمینی جهت انجام امور مهاجرین نظیر معدن‌کاری، نظافت و کارهای سود‌آور اشاره کرد. لازم به ذکر است که تنها عده معدودی از افراد عاقل برای اعزام به سرزمین‌های ویران شده سیاره جسارت به خرج می‌دهند و در این گروه پیمان‌کارانی همانند Darius و برخی قاچاقچیان چوب حاضر در زیستگاه، حضور دارند. Darius با حیله و نیرنگ به سمت بازگشایی جایگاهی اسرارآمیز در یک معبد قدیمی جنگی قدم برمی‌دارد. این معبد موجی از سکوت و بی‌حرکتی را القاء می‌کند و در واقع محلی رقابتی و شیطانی بین بیگانگان حاضر در کره مریخ است. زیستگاه‌های هر دو جامعه مستعمره نشینان و غارتگران توسط نیروهای دشمن از هم پاشیده شده و این در حالیست که Darius و ارتش سرخ بار دیگر سعی در نجات اهالی مریخ دارند.

شرایط به بدترین شکل ممکن برای اهالی مریخ تغییر می‌کند. به یاد داریم که در پایان نسخه قبل و پس از گذشت مدت زمانی نسبی و مختصر از صلح Alec Mason، تیم آنها به سیاره مسلط شد. اما هم‌اکنون دشمنی ناشناخته، تخریب و ویرانی تجهیزات و سطوح مریخ را آغاز کرده و ساکنین زیرزمینی آنرا مورد تهاجم قرار می‌دهند. ۱۰ سال پس از انتقال جمعیت به مرزهای زیرزمینی، واقعه اسرارآمیز و دلهره‌آوری به وقوع می‌پیوندد. دشمن بیگانه، مهاجرین بی‌گناه سیاره را مورد کشتار قرار می‌دهد. صلح و آرامش به این شک و تردید مبدل گشته که Darius Mason چگونه به استقبال جنگ خواهد رفت. آیا او در این راه موفق خواهد شد؟ اینک Darius بایستی سوابق خود را پاک کرده و مریخ را از حملات پی در پی مصون نگاه دارد.

دنیایی که به آن وارد خواهید شد از نسخه قبلی یعنی Red Faction: Guerrilla سال ۲۰۰۹ الهام گرفته شده است. البته Armageddon نوید انهدام‌پذیری ساختمانی بیشتری را در مقایسه با نسخه قبل داده است. Volition یکی از سطوح بازی را در نمایشگاه E3 2010 نشان داد. کاملاً واضح است که فضاهای باز محیطی ممکن است با آن تطبیق داشته باشند اما هنوز می‌بینیم که برخی فرصت‌ها برای احداث ساختمان‌هایی با قابلیت انهدام‌پذیری به کرات


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

harry potter دانلود بازی مهیج و زیبای Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 XBOX

 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی دانلود بازی فوق العاده زیبای Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 . در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید. امکان فوق العاده ای که من خیلی از آن خوشم آمده است.
یکی از بخش هایی که در قسمت اول Deathly Hollows خیلی بد کار شده بود، سیستم پنهان شدن پشت اجسام مختلف بود. البته این موضوع برای اولین بار هم در این سری از بازی ها دیده می شود و سازندگان تجربه ساخت چنین قسمت هایی را نداشتند. نکته جالب در آن بازی این بود که حتی اگر جان پناهی هم پیدا نمی شد، بازیکنان با جادوی Protego می توانستند برای خود سپری دفاعی درست کنند که آن ها را از جادوی دشمن محفوظ نگه می داشت. اما مشکل اینجا بود که در هنگام اجرای این جادو نمی توانستید حرکت کنید و در یک جا می ماندید.
چیزی که در قسمت دوم Deathly Hollows بهتر شده، همین موضوع است. در این شماره هری بیشتر در خطر قرار می گیرد و اجرای جادوی Protego دیگر به معنی ماندن در یک جا نیست. زمانی که این جادو را اجرا می کنید، می توانید شخصیت بازی را حرکت دهید و او را به قسمت های مختلف ببرید. این موضوع واقعاً کمک بزرگی به بازی کرده و کنترل آن را برای بازیکنان جذاب تر کرده است. یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که برای سیستم پناه گرفتن این بازی طراحی شده، امکان Teleport کردن است. زمانی که میان حملات دشمن قرار گرفته اید، و پناهگاهی برای خود پیدا نمی کنید، می توانید Teleport کنید. پنهان شدن پشت اجسام مختلف و حمله کردن به دشمنان باعث می شود که حس سوم-شخص بودن بازی بیشتر شود.

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

deus ex دانلود بازی استثنایی  و مهیج Deus Ex Human Revolution XBOX360

 

دانلود بازی استثنایی و مهیج Deus Ex Human Revolution برای دارندگان کنسول XBOX. داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif ، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است ! انسان ها در آینده بسیار حریص تر از حال خواهند شد و همین دستیابی به تکنولوژی و مدرنیزه شدن دنیا ، موجب اختلاف میان انسان ها شده و هر قشر ، علیه قشری دیگر دست به انقلاب می زند. گیم پلی Deus Ex: Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست ، اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است. یکی از کارامدترین قابلیت ها در این حالت ، سیستم کاور گیری است که با توجه به چندین دمویی که تا به حال از بازی دیدیم می شود ادعا کرد که بسیار عالی طراحی شده است.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

f649c67ab5 دانلود بازی مهیج و پر طرفدار Driver San Francisco XBOX360

 

برای اواین بار از سایتهای ایرانی دانلود بازی مهیج و پرطرفدار Driver: San Francisco برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر COMPLEX. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driver شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب (مثل تابلوهای تبلیغاتی که با او حرف می زنند و یا رفتار عجیب مردم) در سطح شهر می شود. تنر در ادامه متوجه می شود که روح او در حالیکه وی در کما است، از بدنش خارج شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند و وارد بدن هر شخصی که بخواهد بشود . این بازی Open-World آن هم روی ۶۰ فریم قطعاً یک نکته مثبت در زمینه گرافیکی است. فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی کنید. شما می توانید در کمتر از دو ثانیه از یک طرف شهر ناگهان به سمت دیگر آن Shift کنید، بدون اینکه ذره ای افت فریم مشاهده کنید و حتی یک Loading هم داشته باشید. بازی طی یک Loading چند ثانیه ای کل شهر سن فرانسیسکو را پردازش می کند و دیگر تا انتها هیچ Loading در انتظار شما نخواهد بود


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

call of duty modern warfare 3 دانلود بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر STRANGE. در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند. شما در نقش محافظ رییس جمهور هستید که با یک هواپیما به سمت امریکا برای صلح میرود.Makarov که دوست ندارن صلح برقرار شود به هواپیمای رییس جمهور حمله میکند نمیتواند دختر رییس جمهور را بگیرو ولی خود رییس جمهور را گروگان میگرد و با گرفتن کدهای بمب هاب اتمی از رییس جمهور روس حمله ای بزرگ به سمت امریکا طرح میکند. بعد از اتمام مرحله بازی کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish و Yuri را نشان می دهد که در افریقای جنوبی هستند .این سه میخواهند قبل از رفتن به Sierra Leone با یک فروشنده اسلحه معامله ای بکنند. پس از ان بازی شما را در نقش یک مامور SAS قرار می دهد که باید از تحویل دادن اسلحه های بسیار مخرب در اسکله لندن جلوگیری کند . . .


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

 

دانلود بازی بسیار زیبا و استثنایی Batman: Arkham City برای کنسول XBOX360 نسخه COMPLEX. یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: “پس کی رئیس میاد؟” دیگری جواب می دهد: “به زودی” اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است. شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند. . . .


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Darksiders II xbox دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در سایت دانلود ها بازی بسیار زیبای Transformer The Game را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کمتر کسی است که سری فیلم های Transformer را ندیده باشد . این بازی برگرفته از این فیلم بسیار زیبا است . شما در این بازی باید با روبات های بیگانه مبارزه کنید ، تا سیاره زمین را از هجوم آنان نجات دهید . از نکات قابل توجه این بازی اکشن ، گرافیک بسیار عالی آن است که به لذت بازی می افزاید . اگر شما هم به سری فیلم های Transformer علاقه دارید ، این بازی جذاب را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۴۳۴ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Transformer The Game بازی بسیار زیبا Transformer The Game برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما از هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را نیز به طور رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

fifa 12 psp cover دانلود بازی Fifa 12 برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا The Godfather را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی برگرفته شده از فیلم بسیار زیبای The Godfather می باشد . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۶۲۰ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


The Godfather بازی بسیار زیبا The Godfather برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در وبلاگ farzangame بازی بسیار زیبا و گرافیکی Madden NFL 12 مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . اگر شما هم به بازی های NFL علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید . از نکات قابل توجه این بازی ۱ گیگابایتی که به روشی خاص در سایت دانلودها به حجم ۳۹۰ مگابایتی فشرده سازی شده ، گرافیک قابل توجه آن می باشد . تصاویری از محیط این بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۳۹۰ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Madden NFL 12 بازی بسیار زیبا Madden NFL 12 برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در سایت دانلودها نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بی تردید بازی Pro Evolution Soccer 2012 را می توان یکی از محبوب ترین بازی های ورزشی دانست . بعد از انتشار نسخه های PC ، و نسخه کنسولی این بازی این بار سایت دانلودها افتخار دارد تا شاهکار شرکت کونامی را برای کنسول PSP در اختیار کاربران عزیز خویش قرار دهد . این بازی زیبا که هم اکنون برای PSP نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد. از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی آن اشاره کرد . این بازی را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۴۸ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


PSP 2012 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2012 برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

| دانلود در یک پارت ۵۱٫۰۷ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Football Manager Handheld 2012 بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

این بار در سایت دانلود بازی بسیار معروف و محبوب Silent Hill Origins مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . ژانر این بازی ، معمایی ، ترسناک می باشد که مطمئنا علاقمندان به این ژانر از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد . گرافیک بالای بازی را می توانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار دارد مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۷۰۴٫۹۱ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Silent Hill Origins بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

خدمتی دیگر از وبسایت دانلودها ! از این پس ، جدیدترین بازی های کنسول PS3 را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55|

 

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار میرسند. گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم.طی چند سال اخیر,آفت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده و در کنار عقب ماندگی های آن از نظر فنی,جذابیت سابق کمرنگ کرده اند.WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند,حال اینکهWWE AS بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگرا به دنیای کشتی کچ است.بهتر است هرچه خاطره از Smackdown vs Raw 2011 دارید را دور بزنید.WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی یک سروگردن بالاتر است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

wwe allstars cover small دانلود بازی WWE All Stars برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

اینکه Uncharted 3 یک شاهکار است نباید چیز عجیبی برای شما باشد.بازی اول یعنی Drake’s Fortune برای گرافیک زیبا و سبک سوم شخص ماجراییش برای PlayStation 3 معروف و محبوب شد.Uncharted 2: Among Thieves نیز با اضافه کردن مالتی پلیر و بهبود بازی قبلی، یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۰۹ شد.Naughty Dog، سازنده بازی از آن بازی به بعد، دو سال برای نسخه سوم وقت گذاشته تا داستانی بزرگتر عرضه کن و اشکالات بازی قبلی را نیز بهبود بخشد.یکی از انتقادهایی که به Uncharted 2 گرفته میشد این بود که بازی بسیار شبیه به بازی اول ساخته شده بود و بعضی آن را نمی پسندیدند. داستان Uncharted 3 آشناست.در این بازی نیز همان بازیگران با حضور قهرمان داستان، Nathan Drake، و استادش، Victor Sullivan یا Sully حضور دارند و داستان هم درباره پیدا کردن شهر گمشده است، قبل از اینکه آدم بدهای داستان به آن دست پیدا کنند.اما همانند بازیهای قبلی تکراری نیست.بزرگتری نقطه قوت Uncharted 3 غیر قابل پیش بینی بودن آن است. از شروع بازی و دعوا در بار که سیستم جدید مبارزه را معرفی میکند تا گفت و گوی میان Katherine Marlowe و درِیک که اساس داستان این سری را تغییر میدهد، ادامه داستان را نمیتوان حدس زد.Naughty Dog از فرمول داستانی خیانت در دو بازی قبلی فاصله گرفته و روی روابط ناتان و سالیوان تمرکز کرده است.بازی شما را به نقاط آشنای Uncharted که از آن انتظار دارید میبرد، و یکباره جهت داستان را تغییر میدهد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون این بازی را می توانید به صورت رایگان و بالینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه فشرده بازی با حجم ۲۹ گیگابایت ، بدون مشکل چپتر ۹ و ۱۱ و قابلیت اجرای Journal|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

uncharted 3 cover small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 Kmeaw|

 

driver sf ps3 cover small دانلود بازی Driver: San Francisco برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

EA اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

fifa 12 ps3 cover small دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه DUPLEX |

 

FIFA Street PS3 دانلود بازي FIFA Street براي PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

انتظارها به پایان رسید ! سرانجام نسخه نهایی بازی محبوب و فوق العاده جذاب PES 2012 عرضه شد ! افتخار داریم تا به عنوان اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و سایت سوم در سرتاسر دنیا این بازی را در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار دهیم. اما دلیل این همه تاخیر و دیرکرد چه بود ؟ نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر که کاربران عزیز حتما آن ها را تجربه کرده اند.

اما نسخه ای که امروز برای شما کاربران عزیز وبسایت دانلودها آماده شده است ، از روی دی وی دی نهایی بازی کرک شده و نسخه کاملا انگلیسی می باشد. از ستاپ نصب بازی گرفته تا گزارشگر ، منوها و … ! و بر خلاف نسخه ای که قبلا عرضه شده بود ، شما نیاز به کپی و جایگزین کردن فایل های ساختگی و غیر نهایی که در بالا توضیح داده شد نمی باشید و بازی به طور کامل به صورت انگلیسی نصب می شود. بسیار خرسندیم که همواره به شعور کاربران احترام گذاشته و تنها نسخه ی نهایی بازی ها را در اختیار آن ها قرار می دهیم و از ارائه ی دروغ و خبرهای زرد برای جذب اندکی بازدید پرهیز می کنیم. شما از هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب این بازی بی نظیر را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

|نسخه نهایی بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

pes 2012 cover دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

 

dvd دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی NBA کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش My Player , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم Rookie Showcase میروید . این رویداد که در Madison Square Garden روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در Draft معلوم خواهد کرد. ادامه توضیحات بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nba2k12 cover small دانلود بازی NBA 2K12 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ (۲۶ مهر ۹۰) نسخه ی ۱۲ فیفا منیجر حاصل تلاش مسئولین الکترونیک آرتز با ۱۱ سال تجربه منتشر شد علارقم اینکه تاریخ انتشار بازی پیش تر ۲۸ اکتبر یعنی ۶ آبان ۹۰ اعلام شده بود و این بهترین خبر برای دوستداران این بازی پرطرفدار می باشد.این بازی اینبار با تغییرات فراوان در بخش آفلاین که شامل حدود ۷۰۰ ویژگی جدید و بهبود مشکلات قبلی است روانه بازارشده است.نیاز به توضیح ندارد اما در این بازی شما به عنوان مدیر و مربی یک باشگاه فوتبال مدرن کلیه ی وظایف مرتبط از جمله کنترل تاکتیک ها ، تمرینات تیم ، قرارداد اعضای باشگاه ، گسترش باشگاه و … را بر عهده دارید.تغییرات برجسته ی نسخه ی جدید این بازی تغییر موتور ۳دی بازی ، اضافه شدن بیش از ۴۱۰۰۰ بازیکن جدید ، اضافه شدن ۱۳۰۰۰ چهره ی جدید ، اضافه شدن مدیریت بازیکنان ، اضافه شدن بخش مدیریت تیم های ملی ، تغییرات عمده در ویرایشگر بازی و … اشاره کرد. نسخه ی جدید در بخش سه بعدی تغییرات فراوانی کرده است.به دلیل اینکه این بخش از محبوبیت بسیاری بین هواداران این بازی برخوردار است تمام تلاش طراحان بازی برای به واقعیت نزدیکتر کردن این بخش صورت پذیرفته است که بطور کامل دستخوش تغییرات فروان گشته و بصورت آزمایشی در این نسخه قرار گرفته است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

fifa manager 12 cover دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC

 

dvd دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. ۲K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. ۲K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود. در این نسخه از بازی ، تمامی شخصیت ها با جدیدترین جزئیات چهره و بدن به روز رسانی شده اند و تمامی زمین های بازی آپدیت شده می باشند. در حالت Player Mode شما می توانید تمامی جزئیات بازی ها را بررسی نمایید و از شخصیتی که در حالت Minor League ایجاد کرده اید استفاده نمایید تا بتوانید او را به یک ستاره بزرگ تبدیل نمایید و رنکینگ های مختلف جهانی را کسب نمایید. شما با استفاده از بخش MLB Today می توانید رنکینگ بازیکنان خود را روزانه با دنیا مقایسه نمایید و رتبه ی واقعی خود را بدانید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه RELOADED بازی|

 

mlb2k12 cover small دانلود بازی Major League Baseball 2k12 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد.هم اکنون این آپدیت به صورت یک بازی جداگانه توسط کمپانی EA عرضه شده است و قیمتی معادل ۲۰ یورو برای خرید آن وجود دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی (آپدیتی برای فیفا ۱۲) را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، تست شده و قابل اجرا|

 

fifa euro 2012 cover دانلود بازی UEFA EURO 2012 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

PES 2013 دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

نسخه دوم یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند. DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد.
تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.

 

dirt2 downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2

 

dvd دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3

 

dvd دانلود بازی Dirt 3 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Dirt 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

 

dirt showdown pc cover small دانلود بازی DiRT: Showdown برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

 

aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

 

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس