آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 18039
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده شده ۷ گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

witcherII cover small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند. Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

 

dvd دانلود بازی F.E.A.R 3 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی F.E.A.R 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سرانجام نسخه شک بر انگیز بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: Human Revolution به طور کامل تست شد ! چندین روز پیش بازی توسط گروهی هکر نامعتبر کرک شد و کاربران زیادی در دنیا بر سالم بودن نسخه تاکید داشتند و عده ای هم با مشکل روبرو بودند. سرانجام ۲روز پیش کرکی نهایی و سالم برای بازی عرضه شد که بر روی تمامی CPU های Intel و AMD بازی قابل اجرا بوده و مشکلاتی از قبیل کند شدن بازی برطرف شد. دلیل تاخیر در ارسال این بازی بر روی وبسایت ، تست و بررسی نسخه بازی بوده تا مثل همیشه بازی ای کاملا سالم در احتیار کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد.

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

|نسخه کاملا تست شده ، به همراه کرک Update v 1.1.622.0 PROPER|

|به همراه Bonus DVD بازی با حجم ۴٫۳ گیگابایت برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

 

deus ex pc cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی روایتگر جنگ جهانی ۲ است و شما در نقش گروهی ازادی خواه هستید که باید ماموریت های بسی دشوار را انجام دهید تا به ازادی نسبی دست پیدا کنید این بازی را نمی توان یک بازی FPS ساده به حساب اورد زیرا در این بازی همواره شما با تله هایی رو به رو می شوید که شما را با چالش های خاصی رو به رو می کند تیم طراح مراحل بازی اول همواره شما در در میدان تیر و گلوله و توپ قرار می دادند یا اینکه شما را تله یک تک تیر انداز قرار می دادند و باعث می شدند که شما نتوایند به راحتی در بازی پیشرفت داشته باشید. می توانید از وسایل مختلف موجود در بازی برای حمله به دشنمان خود استفاده کنید که این امر باعث جذابیت بازی می شود می توانید از تانک برای تخریب محیط های مختلف استفاده کنید. به طور معمول در بازی هایی که FPS است MAP بازی نقش اساسی در بازی ایفا می کند در این بازی هم map تاثیر زیادی در بازی دارد علاوه بر تاثیر نقشه در بازی رادیو هم تاثیر گذاری خود را در بازی دارد شما می توانید با استفاده از رادیو از اتفاقات مختلفی که در گوشه کنار محیط بازی رخ می دهد اگاه شوید و به تناسب ان عکس العمل نشان دهید. می توانید از هواپیما های جاسوسی برای به دست اوردن اطلاعات و همچنین مشخص کردن هدف خود در بازی استفاده کنید که این امر با روش های مختلفی انجام می شود که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی می شود می توانید با استفاده از هواپیما های جاسوسی تیم های مخفی که برای نابودی شما اماده شده اند را شناسایی کنید و با استفاده از توپخانه انها را نابود کنید . زمانی که در سطح های مختلفی بازی را انجام می دهید با صحنه ها و وسایل مختلفی رو به رو می شوید که باید برای پیروزی خود راهکار های مختلفی را در نظر داشته باشید در ضمن با پیروزی در هر Level مقداری سلاح و اقلام جنگی به دست می اورید که می توانید از انها در مراحل بعدی بازی استفاده کنید.

|نسخه نهایی و کاملا تست شده SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

red orchestra ii cover small دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

dvd دانلود بازی Driver San Francisco برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Driver San Francisco برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سبک آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) روند رو به رشدی را در بازی های کامپیوتری سپری کرده و کم کم به یک سوژه جالب برای بسیاری از بازی ها تبدیل شده است. سبکی که بازیکنان در آن به محیط هایی می روند که همه چیز رو به نابودی است. عنوان هایی مانند Fallout ،Borderlands ،Resistance و METRO 2033 یا حتی سری بازی های Gears of War را می توان پیشتاز در این سبک دانست. اما امسال، سالی است که بازی RAGE معنای واقعی یک عنوان آخرالزمانی را به تمام بازیکنان می فهماند. بازی RAGE در سیاره ای به نام Apophis در جریان است که بازیکنان در آن اتفاقات و آشوب های مختلفی را پشت سر می گذارند. انسان ها به این سیاره پا گذاشته اند، چرا که اینجا شبیه ترین محل به زمین است. نکته مهم اینجاست که محیط های این سیاره به شدت تخریب ناپذیر هستند و به همین دلیل انسان ها تکنولوژی هایشان را در داخل کوه ها و مکان های مرتفع این سیاره بنا نهاده اند. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی در اقامتگاهش در حال چرت زدن است و به شکلی عجیب از خواب می پرد. او تلوتلو خوران شروع به حرکت می کند. چشمانش به زمینی سوخته و بایر می افتد و به یکباره خودش را در محیط بازی تنها و بی کس می بینید. بازی اینگونه طراحی شده که بازیکنان در این لحظه احساس کنند که در سیاره خودشان نقش بیگانه را دارند. شخصیت بازی حرکت می کند و به آسمانی نگاه می کند که سازندگان بازی، آن را تا حد بسیار زیادی به آسمان واقعی شبیه کرده اند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲ گیگابایت برای اولین بار|

 

rage cover small دانلود بازی Rage برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

 

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|
Handball 2012 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس