آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 17955
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۵ گیگابایت|

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی Razor1911 بازی به همراه آپدیت شماره ۱|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 RELOADED به پست افزوده شد|

 

skyrim cover pc small دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

شما در این بازی سرزمین هایی را مشاهده می کنید که هرگز ندیده اید چ.ن این سرزمین ها در میان زمین قرار گرفته اند شما در یک نقش آفرینی ماجراجویانه و اکشن با این سرزمین ها آشنا شده و به پیکار با دشمنانتان می پردازید. بازی The Lord of the Rings War in the North که در نقطه مقابل سه گانه معروف این داستان گرفته است و شما داستانی جدید و متفاوت را در این بازی تجربه خواهید کرد. این بازی به شما یک فرصت منحصر به فرد برای کاوش در داستان های ناگفته گذشته را می دهد همچنین شما باید سرزمین هایی را که در میان زمین قرار دارند برای رسیدن به "حلقه" پشت سر بگذارید. وقت آن رسیده تا شما و دوستانتان برای نبرد در مقابل تاریکی آن هم نه بر روی زمین بلکه در زیر زمین به وسیله یک بازی نوآورانه آماده گردید. همچنین شما در این بازی امکان فراخوانی قهرمانان مورد علاقه خود را از قسمت War Of The Ring دارید. از قهرمانان این بازی می توان به Eradan، Andriel و Farin اشاره کرد. حملات از راه دور هم خیلی راحت اجرا می شوند و با استفاده از نمای سوم-شخص می توانید خیلی خوب کار کنید. در War in the North شما اگر حملات و تکنیک هایتان را سریع و به ترتیب اجرا می کردید، با سیستم پاداش روبرو بودید. با اجرا و زدن دکمه های مختلف این حرکات اجرا می شوند. اگر حملات پاداش دار زیادی انجام دهید، شخصیت شما وارد Hero Mode می شود که در حملات آسیب بیشتری می رسانند و امتیاز بیشتری هم به شما می دهند. قابلیت Split-Screen هم برای دو بازیکن وجود دارد و در بخش Online می توانید هر سه شخصیت را به صورت چندنفره بازی کنید. Snowblind سعی دارد داستانی پیچیده از دنیای The Lord of the Rings را تعریف کند و قابلیت Customize کردن شخصیت خود باعث می شود بُعد دراماتیک آن افزایش یابد.

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

war in the north cover small دانلود بازی Lord of the Rings: War in the North برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

saints row the third pc cover small دانلود بازی Saints Row: The Third برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت|

|به همراه DLC v2 ، موسیقی متن بازی و دفترچه راهنمای بازی|

|آپدیت ورژن ۱٫۱ بازی Update 1.1-FiGHTCLUB به پست افزوده شد|

 

batman arkham city pc cover دانلود بازی Batman Arkham City برای PC

 

dvd دانلود بازی Batman Arkham City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Batman Arkham City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

Alan Wake cover دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. .

 

sniper elit v2 pc cover small دانلود بازی Sniper Elite V2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

street fighter x tekke pc cover small دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|لینک های مدیافایر آپدیت شد|

 

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت به پست افزوده شد|

|لینک های سرور مدیافایر آپدیت شد|

|آپدیت جدید بازی ، ورژن v1.0.0.22 نسخه RELOADED به پست اضافه شد|

 

max payne 3 pc cover small دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

dvd دانلود بازی Max Payne 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار دی وی دی (۹ گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Max Payne 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس