آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 17955
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

 

dvd دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Dead Rising 2 دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیوی بازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه “Wilamette ” رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر “Fortune City” هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های “Terror is Reality” داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، “Chuck Greene” و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و… به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

|دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی به پست افزوده شد|

 

DeadRising2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

 

dvd دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
 

|نسخه فشرده شده بازی با حجم ۲گیگابایت به پست افزوده شد|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ۱۰۰% سالم به پست افزوده شد|

 

Medal Of Honor 2010 Cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, و Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

jamesbond cover دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

 

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

امروز آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Call Of Duty : Black Ops عرضه شد ! این آپدیت ، دارای تمامی آپدیت های شماره های پیشین بوده و همچنین تغییرات جدیدی را در بازی ایجاد می کند که از جمله آن ها : بهبود کارایی و بازدهی CPU شما در هنگام بازی ، بهینه سازی هماهنگی بخش زامبی بازی ، برطرف سازی برخی مشکلات در نقشه های بازی ، جلوگیری از ایستادن غیر منتظره بازی ، رفع عیب رادار بازی ، اضافه کردن ۱۲ بازیکن جدید به لیست بازیکنان و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. برای مشاهده روش نصب آپدیت ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

blackops cover دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس